Les pàgines a Internet de Terra, Microsoft i Geocities van ser les que més visites van registrar durant el mes de gener, segons dades difoses ahir per la companyia nord-americana de mesurament d'audiències de la xarxa Nielsen-NetRatings. En concret, el portal del grup Telefónica Terra va ser visitat per un total de 2.034.647 internautes diferents durant el mes passat de gener, cosa que vol dir una quota d'audiència del 56'24 per cent, gairebé el doble que el segon en el rànquing dels més visitats, 'Microsoft.com', amb el 26'68 per cent, en registrar 965.290 visites diferents. En tercer lloc del rànquing es va situar 'Geocities.com', que va comptabilitzar la visita de 923.494 diferents navegants, cosa que representa una audiència del 25'53 per cent. Així mateix, el buscador 'es.yahoo.com' va comptar amb una audiència de 849.431 internautes durant el primer mes de l'any, fet que suposa una taxa del 23'53 per cent sobre el total; 'eresmas.com' va ser visitat per 792.059 persones (21'9 per cent). Per sota d'una quota de audiència del 20 per cent al gener es van situar 'buscador.terra.es', al qual van acudir 663.073 internautes, un 18'3 per cent del total; seguit de 'msn.és' amb 632.893 (17'5 per cent); 'ya.com', amb 606.101 visitants diferents (16'75 per cent); 'navegalia.com', amb 587.671 (16'2 per cent), i 'es.search.yahoo.com', amb 540.321 (14'94 per cent).
Terra, Microsoft i Geocities, pàgines d'Internet més visitades durant el mes de gener
E.P. | Madrid |