Un de cada quatre usuaris del portal Mundoviaje.com és «client repetidor», segons es desprèn d'una enquesta realitzada per la companyia a 2.500 persones, que reflecteix el procés «cada vegada més fort» de fidelització del mercat a internet, segons han explicat avui fonts de l'agència de viatges en línia. «El portal es consolida com una marca forta i disposa de processos segurs que contribueixen a elevar el nivell de confiança del consumidor en línia», han assenyalat les citades fonts, que han apuntat que de l'enquesta es desprèn que més d'una quarta part (25'2 per cent) dels internautes s'inclinen per repetir un viatge en la companyia. Segons han explicat, l'aplicació dels últims avanços tecnològics al portal han contribuït a oferir una qualitat de servei molt alta, incrementant així el nivell de satisfacció en l'experiència de compra del consumidor del portal. «Per mitjà d'un fàcil accés, el 65'2 per cent ha contactat amb Mundoviaje.com navegant a internet o mitjançant un buscador», han afegit. De la mateixa enquesta, es desprèn que els internautes que participen en la mostra compren en el portal per comoditat i rapidesa (41 per cent), mentre que un de cada quatre ho fa pels preus exclusius. A l'estudi es reflecteix que els elements que ajuden a la decisió de l'usuari són el servei i l'atenció prestada al client (15 per cent) i la compra a l'instant (nou per cent).
Augmenta la fidelitat del consumidor per mitjà d'internet, segons una enquesta
E.P. | Madrid |