L’empresa Spiritual Mallorca ha presentat aquesta setmana el major projecte de generació de producte turístic-cultural a la illa des de l’àmbit privat.
En aquest sentit, el projecte actualment suma 6 espais «d’importància excepcional» per entendre la nostra idiosincràsia, tot i que neix amb la voluntat de continuar creixent amb l’objectiu de crear la gran xarxa de patrimoni religiós visitable a Mallorca.
Segons els responsables de l’entitat, es tracta d’una oferta turística on el visitant podrà gaudir amb un mateix tiquet del Reial Convent de Sant Francesc, el Santuari de Cura, Santuari de Lluc, la Casa Museu Sant Juníper Serra, el Monestir de la Real i La Porciúncula. Cal destacar que aquest nou producte es comercialitzarà amb un preu de 5€, tot i que els residents, la tercera edat, estudiants i menors hauran d’abonar-ne tant sols 3€.
D’altra banda, Spiritual Mallorca, com a producte turístic d’alta qualitat, ja ha arribat a acords amb agències, turoperadors, guies i tots aquells stakeholders que poden ser d’interès per donar a conèixer aquesta nova oferta. Així mateix, ha desenvolupat una web on els visitants pondran trobar informació dels espais i adquirir les seves entrades, així com tota una línia de merchandising. A més, actualment Spiritual Mallorca està elaborant l’aplicació més completa que existirà a Mallorca dins l’àmbit del turisme.
Cal destacar que l’espiritualitat és l’element conceptual de l’oferta turística de Spiritual Mallorca. I és que proposa un projecte vinculat als valors franciscans i a alguns dels personatges més universals de la nostra terra com són el beat Ramon Llull i sant Juníper Serra. Així mateix, Spiritual Mallorca també es configura com una eina de difusió del nostre patrimoni i la nostra història, en tant que es presenta com una gran ruta per les emocions, el cor i l’ànima dels mallorquins.