Segueix-nos F Y T R

TEKA: «Per a nosaltres és imprescindible la proximitat amb el consumidor, oferim els nostres serveis en tots els idiomes»

|

El passat 19 de juny dBalears es feia ressò de la denuncia d'una lectora cap a la companyia Sat Baleares, domiciliada al carrer Alfons el Magnànim de Palma (i que a la notícia relacionava amb el servei tècnic oficial de l'empresa Teka). La lectora explicava les peripècies que havia hagut de passar pel sol fet de voler usar la llengua pròpia de Mallorca, la llengua catalana.

La responsable del departament de comunicació de TEKA INDUSTRIAL S.A. s'ha posat en contacte amb dBalears per desmarcar-se de l'empresa Sat Baleares i explicar que no pertany a la xarxa de serveis tècnics oficials de TEKA.

La representant de TEKA també fa diverses consideracions sobre el contingut de la notícia publicada per dBalears: «Ja en el mateix títol es dóna una imatge negativa de la nostra empresa i poc fidel a la nostra ètica professional. Per a nosaltres és imprescindible la proximitat amb el consumidor i per això, el nostre servei d'atenció al client ofereix els seus serveis en tots els idiomes del territori nacional. Si un client contactés amb un dels nostres dos serveis tècnics oficials a Palma, seria atès en l'idioma preferit en atenció a les varietats lingüístiques del territori.»

La responsable del departament de comunicació TEKA també explica «Per a nosaltres, la satisfacció del client és el primer i en cap moment ens agradaria estar relacionats amb conflictes lingüístics ni de qualsevol altra índole, que a més de ser incerts, puguin danyar la nostra reputació.»

+ VIST