La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha explicat aquest dilluns que la institució insular invertirà un milió d'euros en el «pla de xoc» per a la promoció turística de Mallorca amb l'objectiu de «pal·liar» els efectes de la fallida del turoperador britànic Thomas Cook.
Aquesta inversió es dividirà en dos grans eixos d'acció, el primer dels quals comptarà amb una partida de 250.000 euros que es destinaran a diverses actuacions de publicitat i màrqueting en plataformes digitals i mitjans convencionals, a més de la participació en diversos actes de promoció turística internacionals.
El segon eix del pla de xoc comptarà amb una inversió de 750.000 euros que s'invertiran en un pla de màrqueting, en col·laboració amb el sector privat que aportarà altres 750.000 euros addicionals a la inversió del Consell, amb l'objectiu de promocionar la marca 'Mallorca' com a destinació.
El Consell invertirà un milió d'euros en promocionar Mallorca per «pal·liar» els efectes de Thomas Cook
dBalears |