Segueix-nos F Y T R
Ara | Món

Una campanya de Vueling de 2014 indigna els espanyolistes a Twitter

|

El color corporatiu de la companyia aèria ?Vueling? és el groc. Ho és ara i també ho era el 2014 quan l?empresa va iniciar la campanya Verano Vueling amb aquest color com a protagonista.

Campanya Verano Vueling

Fa quatre estius Vueling protagonitzà la campanya Verano Vueling on, amb una performance en una platja de Màlaga, es van estendre tovalloles i para-sols grocs per tal de publicitar la companyia. Aquesta campanya de Vueling ha encès ara molts unionistes per les xarxes socials.

Groc: el color de moda i el més criticat

Des que la justícia espanyola va decidir tancar en presons diferents polítics catalans i, a més, a forçar l?exili de molts d?altres, la ciutadania catalana ha sortit al carrer per mostrar rebuig. S?han realitzat diferents actuacions: manifestacions, dinars, concerts, col·loquis, concentracions, entre un llarg etcètera. Una de les més recents són les creus grogues a les platges catalanes, semblant-se molt a la campanya de Vueling del 2014. Aquestes similituds han provocat la crispació del sector més unionista de l?Estat, com l'exdiputat de Ciudadanos Jordi Cañas.

+ VIST