La inversió publicitària a internet augmentarà aquest any i la previsió és que ho segueixi fent almenys fins l'any 2005, segons previsions del Santander Central Hispano Bolsa. Les estimacions situen la inversió durant el 2002 en 54'2 milions d'euros (un 5% més), 59'6 milions el 2003, 68'5 el 2004 i 89'1 un any després. En total, l'increment acumulat del 2001 al 2005 serà del 14'6%, el major previst al conjunt de mitjans de comunicació. Les previsions estimen un augment de l'1'5% en ràdio, 0'7% en premsa i 0'6% en televisió.
La inversió publicitària a internet augmentarà aquest any i ho contiunuarà fent fins al 2005
E.P. | Madrid |
![[VÍDEO] Elena de Borbón, amb un sou de 300.000 euros, demana solidaritat: «Que la gent ajudi amb el que pugui»](https://uh.gsstatic.es/images/placeholder-preview.webp)