Segueix-nos F Y T R

La indignació popular obliga El Corte Inglés a demanar disculpes per haver discriminat una clienta catalanoparlant

|

El compte oficial d'El Corte Inglés s'ha disculpat davant la periodista i escriptora Eva Piquer amb el següent text: «lamentem sincerament el que t'ha passat. Després d'investigar-ho, hem detectat un error humà d'una persona recentment incorporada al Call Center. Ens avalen 60 anys a Catalunya i t'assegurem que aquesta resposta individual no correspon a cap estratègia corporativa».

Cal recordar que aquest divendres passat Eva Piquer va fer una consulta en català a la web d'El Corte Inglés sobre la venda d'entrades d'un concert. La resposta la va sorprendre: «Lo sentimos pero no te entendemos».

L'escriptora i periodista, molt activa a Twitter, va fer una piulada on

hi deia «He enviat un mail en català a El Corte Inglés. La resposta us sorprendrà (us juro que a mi m'ha sorprès)».

Piquer ha explicat que ha rebut un missatge de Twitter que deia que li havien bloquejat el compte i que només li tornarien si esborrava la piulada.

Els fets varen ser àmpliament reproduïts a Twitter i molts pocs mitjans se'n feren ressò. Al final, l'onada de protestes i la indignació popular han obligat els grans magatzems a rectificar i demanar disculpes a Piquer al mateix temps que manifesten que la resposta que va rebre «no correspon a cap estratègia corporativa».

+ VIST