Segueix-nos F Y T R

MDQ demana disculpes i manifesta el seu «pesar i desacord amb les opinions personals d'una empleada»

|

MDQ Pastelería Cafeteria ha fet arribar a dBalears una carta en la qual deixa clar que l'incident en que es va ofendre un client pel fet d'expressar-se en català, no respon a l'opinió de la direcció de l'empresa.

El text, signat per Joanna Piccinetti, Directora de 'MDQ Pastelerías Cafeterías' diu així:

«Benvolguts i benvolgudes

El motiu d'aquesta carta és el de demanar, en primer lloc, disculpes pel que va succeir el passat cap de setmana al nostre local de “MDQ Pastelería Cafeteria” del carrer Fra Francesc Palou. Des de la direcció de la nostra petita empresa volem manifestar el nostre pesar i desacord amb les opinions personals expressades per una de les nostres empleades en referència a la llengua pròpia de les Balears.

Volem manifestar que aquesta no és l’opinió de la direcció i propietat de MDQ, que respectem a tots els clients i clientes en la seva llibertat d’us de la llengua, i per actuar en conseqüència, dita persona ha estat advertida i amonestada.

Ens sap greu el que ha passat, i per això volem oferir les nostres disculpes a tots els que s'hagin pogut sentir ferits o ofesos, i sobretot, als clients i persones que fan servir el català com a llengua de comunicació.»

+ VIST