Segueix-nos F Y T R

A una botiga de Vodafone del centre de Palma exigeixen que els parlis «en espanyol»

|

Dos professors de la Universitat de les Illes Balears han denunciat públicament que a una botiga de l'operadora de telefonia mòbil, Vodafone t'obliguen a parlar «en espanyol» si vols ser atès. dBalears ha pogut saber que es tracta de la botiga situada a la cantonada dels carrers Guillem Massot i 31 de Desembre de Palma.

D'una banda, la professora de la UIB, Isabel Crespí es dirigia a l'empresa Vodafone en aquests termes: «teniu treballadors al centre de Palma que ens obliguen a canviar de llengua i parlar en espanyol si volem ser atesos, ho sabeu? A la meva padrina de 84 anys i a mi ens va malmenar i discriminar una dependenta vostra. Avui he anat a posar la reclamació...»

I més tard afegia: «i maltractada de nou. Aquesta dona no només m'ha volgut obligar a canviar de llengua de mala manera, sinó que també m'ha faltat al respecte i ha estat una maleducada. Aquests són els serveis i l'atenció que oferiu? Esper que tengueu ganes de perdre clients».

D'altra banda, el també professor de la UIB, Jaume Guiscafrè demanava públicament: «¿Trobau normal que empleats vostres obliguin els clients a parlar en espanyol si volen ser atesos en una botiga de Palma? ¿No sabeu que el català és oficial a les Illes Balears? Si un empleat vostre no l'entén, que no atengui el públic».

+ VIST