El grup Eroski ha incorporat en el seu lloc web la venda d'assegurances d'automòbil, salut, llar, vida, accidents i incapacitat transitòria, d'acord amb la seva política de diversificació de negocis, ha informat avui la companyia en nota de premsa. L'empresa de distribució ha precisat, a més, que la comercialització en línia de viatges d'Eroski i del supermercat «ha crescut de manera notable en aquest últim exercici», amb increments sostinguts per sobre del 45% de mitjana anual. Concretament, els webs del grup Eroski les componen els llocs corporatius del grup Eroski i Fundació Eroski, les direccions de compra en línia (supermercat), viatges en línia i assegurances en línia, el diari electrònic del consumidor Consumer.es Eroski, i Idea Sana Eroski.
El Supremo de EEUU sopesa la legalidad de redes de intercambio de ficheros
E.P. | EUA |
![[VÍDEO] Elena de Borbón, amb un sou de 300.000 euros, demana solidaritat: «Que la gent ajudi amb el que pugui»](https://uh.gsstatic.es/images/placeholder-preview.webp)